Condicions generals de venda

Condicions generals de venda

MassPack es una marca registrada, propietat de Pirineus Industria Gràfica.

Pirineus Industria Gràfica, sl es una empresa inscrita al Registre Mercantil de Lleida, volum 1046, foli 89, full número L-20612, inscripció 1ª  CIF B25622853

Magatzem Ensiula, Carrer Afores, 1, 25711 de Montferrer, Lleida

 

Les relacions entre l’empresa Pirineus Industria Gràfica (l’empresa) i els seus clients (el client) son regides per les condicions generals de venda tal i com estan definides en aquest escrit i s’apliquen al conjunt de vendes i prestacions de serveis de les pagines web agrupades sota la denominació masspack.ad, masspack.cat i masspack.es

 

 

1.     Encàrrecs

Tot encàrrec suposa l’acceptació expressa i sense reserves per part del client de les presents condicions generals de venda.

Els encàrrecs acordats prèviament per correu electrònic, seran presentats en format proposta d’encàrrec amb el detall de configuració, quantitat, preu unitari, import, adreça de lliurament, ports i modalitat de pagament. Acompanyat de una prova digital del producte a realitzar per la acceptació del client. Aquest document acceptat serà l’inici de la relació contractual.

Un cop verificats tots els punts del dossier de l’encàrrec, inclòs la realització del pagament segons la modalitat escollida seran validats. Tots els encàrrecs validats abans de les 19h, seran entrats el dia següent hàbil.

L’anul·lació d’un encàrrec un cop validat, ha de ser acceptada expressament per l’empresa. Aquesta anul·lació pot comportar la obligació per part del client del pagament de costos en funció del punt d’avançament en el procés de fabricació que es trobi el producte.

 

2.     Preus

Els preus de l’encàrrec validat estan condicionats per la descripció tècnica i no es podran variar llevat que el client sol·liciti complements de producció. Aquets seran acceptats per l’empresa si el moment del procés productiu ho permet. Es valoraran en capítol a part dins de l’encàrrec i tindran la mateixa consideració.

 

3.     Proves

Prova digital.

El client rebrà un correu electrònic amb un arxiu PDF de control del seu encàrrec per la seva validació. Les mides seran les reals tant del document com dels elements que contingui. La producció efectiva començarà un cop validada la prova digital. Es recomana no endarrerir aquest procés perquè es l’inici del termini de lliurament del producte acabat.

Aquesta prova es la estàndard i no tindrà cap cost pel client.

 

Prova de color en paper.

Es una impressió digital en tinta liquida quadricromia, sobre un suport blanc estàndard i en un format màxim A3. Destinada a la validació del color del document del client o resultant de la prova digital acceptada. Aquesta prova no reprodueix la trama offset i no pot simular les variacions d’aspecte ni de color associats a diversos acabats o suports (plastificats brillants, mate, vernís UVI). El stamping, gofrat i vernís selectiu no es poden simular en aquesta prova.

Aquesta prova comportarà un cost pel client, que es comunicarà en cada cas en funció de la mida i complexitat dels elements.

 

4.     Transports

Els encàrrecs amb un import final abans de impostos superior a 500€, no comportaran cap recàrrec per concepte de transport.

 

 

5.     Formes de pagament

 

El pagament de les fabricacions de productes a mida pels clients hauran d’estar garantides. Consultar amb el tècnic comercial per establir per cada cas.

En un primer encàrrec s’haurà d’abonar un 25% al formalitzar l’encàrrec.

 

 En general es podrà escollir entre:

 

Pagament segur per targeta de crèdit.

Un cop seleccionat i validat, rebràs un enllaç per efectuar el pagament. Accedint a aquest enllaç hauràs d’introduir les dades de la teva targeta i la teva signatura digital.

Les dades de la teva targeta seran gestionades exclusivament per l’empresa intermediària de la transacció. En cap cas ens arriben a nosaltres, per lo que declinem tota responsabilitat sobre aquestes dades.

 

Pagament per transferència bancaria

Un cop seleccionat i validat rebràs un correu amb les nostres dades bancaries per procedir a iniciar la transacció amb la teva entitat bancaria.

 

Domiciliació bancaria

Aquesta opció serà solament accessible per empreses o persones autoritzades. No es pot realitzar pel primer encàrrec.

Si es la opció que t’interessa, envia’ns un correu i t’enviarem el document de sol·licitud d’obertura de compte amb les instruccions a procedir. Has de preveure que aquesta documentació pot demorar uns dies per la resposta de l’asseguradora de crèdit.

 

No s’efectuarà cap descompte posterior a la validació de l’encàrrec.

Les fabricacions s’iniciaran després de concloure els processos de pagament segons cada cas.

En cas de tenir que efectuar alguna devolució econòmica, aquesta s’efectuarà al mateix mitja que consta a l’encàrrec origen de la devolució.

 

6.     Facturació

L’empresa emetrà una factura per cada encàrrec, amb data del dia de l’expedició. Aquesta serà enviada per correu electrònic a l’adreça del client o a la que ell especifiqui.

 

7.     Terminis de lliurament

Els terminis de producció poden ser molt diferents depenent del tipus de producte, la quantitat i el procés de fabricació que es requereix. La data aproximada podrà ser comunicada un cop hagi entrat al taller en funció de l’afluència de feines. En cas de parlar se terminis, aquets seran sempre considerats en dies laborables.

El lliurament s’efectuarà a l’adreça indicada pel client i confirmada en l’acceptació de l’encàrrec. Serà considerada com lliurada en el moment que la mercaderia arribi a aquesta adreça.

Si es donen terminis de lliurament, aquets seran a títol informatiu i sense garantia. En cap cas un endarreriment de producció pot donar lloc a una anul·lació o rebuig de la mercaderia. L’empresa no serà en cap cas responsable de danys i perjudicis ocasionats per un endarreriment en el lliurament.

Les mercaderies viatgen amb el risc i perills inherents al transport. El client ha de verificar al moment de la recepció, el bon estat de l’encàrrec, qualitat, quantitat i referencies i compliment de l’encàrrec. Els terminis dels transports, no estan garantits.

 

8.     Casos de força major

En cas de força major que endarrereixi, impedeixi o faci econòmicament exorbitant la execució de la venda, comportarà la suspensió de les garanties contractuals amb l’empresa.

Constitueixen casos de força major tot esdeveniment de qualsevol mena que escapi raonablement al control de una de les parts com per exemple, un incendi, la ruptura de l’aprovisionament de matèries primeres, interrupció del subministrament elèctric, avaries de maquines que faci impossible la realització dels treballs confiats dins dels terminis previstos, vagues o bloquejos, interrupció del transport sigui quina sigui la causa, disposicions legals o reglamentaries que afectin la producció o lliurament de productes.

 

9.     Reclamacions

Conforme a l’apartat 7 d’aquest document, tot deteriorament de la mercaderia, embalatge, error de quantitat, etc constatats a la recepció s’han d’anotar necessàriament a l’albarà de lliurament. En cap cas els litigis amb transportistes poden justificar el no pagament de les mercaderies facturades.

Cap reclamació relativa a la qualitat serà atesa, transcorreguts 20 dies de la recepció efectiva de la mercaderia segons la data de la signatura de l’albarà de lliurament del transportista. Les reclamacions inicialment s’hauran d’efectuar per correu electrònic en els terminis previstos.

En el cas de lliurament defectuós, nosaltres nomes garantim l’intercanvi de la mercaderia per un producte conforme a la designació de l’encàrrec, excloent de manera expressa tots els danys i perjudicis soferts directa o indirectament, particularment en el cas de una situació de força major, de causa fortuïta o en el cas que un fet hagi impossibilitat a la nostra empresa la realització de les nostres obligacions.

Tenint en compte els usos i costums de la professió i els límits tècnics inherents als nostres processos de producció, no estem obligats a assegurar el lliurament de una quantitat exacta prevista a l’encàrrec. En els casos de fabricacions a mesura, el client deurà acceptar una tolerància aproximadament de un 10% de les quantitats previstes.

 

10.   Clàusula penal

En el cas de pagament per domiciliació bancaria, l’absència del pagament integral a la data de venciment inicial, inclòs si hem consentit una prorroga, comportarà automàticament la obligació del client de pagar interessos segons les tasses del Banc Central Europeu, augmentada de 7 punts i aplicats des de la data de lliurament sense que sigui obligatori un avis previ. L’empresa estarà habilitada per exigir, en cas d’encàrrecs posteriors, el pagament

al comptat, així com el pagament íntegre de les quantitats degudes.

En cas que el cobrament s’hagi de gestionar per vis judicial i independentment del dret de l’empresa a anular el contracte amb el client que no compleixi amb les seves obligacions, una indemnització es sumarà a l’import total del deute reclamat: el 10% de la suma deguda o les despeses reals ocasionades si fossin superiors al 10%, apart dels interessos per l’endarreriment.

 

11.   Arxius informàtics, proves. Límits tècnics.

Presumim que el client te els drets de reproducció dels documents, imatges, logotips, tipografies, etc que ens confia per que els reproduïm i que es beneficien dels drets de propietat intel·lectual. En cas que siguin propietat de un tercer, presumim que el client te el consentiment necessari.

L’empresa no es responsable de l’ús no autoritzat de imatges per part dels usuaris ni de cap altre tipus de violació dels drets de tercers que sobre elles puguin existir. Per tant el client eximeix a l’empresa de tota responsabilitat vers tercers que puguin al·legar violacions dels drets de propietat intel·lectual, perjudici a la imatge, a l’honor, al respecte, integritat moral o qualsevol dany patrimonial ocasionat per la impressió de les imatges o continguts aportats per el client.

En qualsevol cas, l’empresa es reserva el dret de bloquejar qualsevol encàrrec que entengui que representa una violació dels drets de propietat intel·lectual de tercers, que els continguts siguin difamatoris, violents o no respectin la moralitat.

Els arxius informàtics en termes generals han de ser aportats pel client. La nostra funció es limitarà a verificar que compleixin estrictament els requisits de exigència tècnica, especialment a les prescripcions de la nostra guia de preimpressió.

Esta particularment convingut que el client es un professional capaç de comprendre i de aplicar les especificacions tècniques de la nostra guia de preimpressió.

En particular:

• Toleràncies d’acabats de +/- 1mm

• Lleugeres variacions de color

• En caos de reimpressió, reproducció colorimètrica no idèntica al 100%

L’empresa no es fa responsable dels defectes de impressió, colorimetria, caràcters, sobre-impressions, test tallat, conversió d’imatges que estiguin presents als arxius facilitats pel client.

El client reconeix que esta informat de que els programes de disseny no garanteixen mai una resolució del 10% de l’arxiu que apareix en pantalla i que això pot portar amb tractaments successius, a resultats diferents de una visió a la pantalla o a una fotocopiadora connectada.

L’empresa es reserva el dret de fer alguns canvis que consideri necessaris als arxius proporcionats pel client i que no compleixin les especificacions tècniques requerides (sangs, formats, conversió de Pantone a CMYK, conversió de RGB a CMYK, etc) Tanmateix l’Empresa es reserva el dret de rebutjar qualsevol encàrrec en cas de que els arxius no compleixin amb les especificacions tècniques bàsiques.

Per aquestes raons no es podrà considerar a l’empresa responsable per incompliment de requisits tècnics.

Per limitar aquets riscs, es recomana realitzar una prova de calibració prova de color), per assegurar la integritat de l’arxiu a imprimir. Davant la falta d’aplicació de la prova de color al moment de formalitzar l’encàrrec, el client accepta sense reserves les limitacions tècniques presentades anteriorment.

Si l’empresa no realitza la correcció requerida de l’arxiu, en aquest cas el client es compromet a proporcionar un nou arxiu.

 

12.   Llei de protecció de dades

De conformitat amb el que estableix la normativa vigent en matèria de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades al sistema de tractament titularitat de Pirineus Industria Gràfica amb CIF B25622853 i domicili social al Polígon de la Seu, carrer E, número 22D de La Seu d’Urgell, 25700 Lleida, amb la finalitat d’atendre les vostres consultes i remetre informació relacionada que us pugui ser de interès. En compliment de la normativa vigent us informem que les vostres dades seran conservades durant el termini estrictament necessari per complir els preceptes mencionats anteriorment.

Mentre no ens comuniqui el contrari, entendrem que les dades no han tingut canvis, que vostè es compromet a notificar qualsevol variació i que tenim el seu consentiment per utilitzar-los per les finalitats mencionades.

L’empresa informa que procedirà a tractar les dades de manera lícita, lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada. Es per això que l’empresa es compromet a adoptar totes les mesures raonables perquè aquets es suprimeixin o rectifiquin sense dilació quan siguin inexactes.

D’acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades podrà exercir els drets d’accés, rectificació, limitació del tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal, així com del consentiment prestat pel tractament dels mateixos, dirigint la seva petició a l’adreça indicada mes amunt o al correu electrònic administracio@pirineus-ig.cat

 

13.   Jurisdicció

En cas de litigi, sigui sobre la realització de treballs o sobre les condicions presents i generals de venda, solament els tribunals espanyols seran competents.


Share by: